Isu DNA jangan Dilupa !!


Isu Video kena tau juga, tapi jangan sampai isu DNA dilupa. Hari Rabu ini merupakan hari keputusan samaada Anwar Ibrahim akan diarahkan untuk serah DNA nya untuk dibandingkan.

Hanya tinggal beberapa hari untuk isu DNA, secara tiba-tiba isu Video Seks pula timbul. Timbul juga rasa keraguan di hati penulis, manalah tau ini semua hanyalah taktik untuk rakyat melupakan isu DNA.

Anwar Ibrahim memang terkenal dengan otak putar belit alamnya. Dia memang seorang yang genius di dalam bab menyelamatkan diri mengikut keadaan. Mungkin juga ini merupakan salah satu gameplan dia agar orang lupa mengenai DNA.

Tetapi penulis akan tetap mengingatkan para ahli pergerakan agar jangan leka. Kita sokong dengan desakan agar Anwar Ibrahim menyerahkan DNA nya.

Pujaan hati Anwar, Azmin Ali menyuruh agar DNA tidak diberikan kerana tiada alasan kukuh. Pelik sungguh, habis tu dengan sampel air mani Mr Y yang dapat daripada Saiful, yang mana Saiful dakwa Anwar meliwatnya itu bukan satu alasan kukuh ke?

Lain la kalau Saiful kata Nik Aziz liwat dia, lepas tu Anwar yang kena bagi DNA, itu baru alasan tak kukuh...

Kita akan lihat hari Rabu ini, apa lagi sandiwara yang bakal dipentaskan oleh Anwar Ibrahim!

3 comments:

  1. pejuanglama3/25/2011

    dia ni pun dah ketakutan dah. kesian, macam2 bala dtg kat anwar. rasakan !

    ReplyDelete
  2. bujangbn3/25/2011

    kata kan dan kata kan... di depan mata mereka secara langsung perlakuan sumbang sapa2 idola mereka... mereka akan kata.. fitnah..fitnah... (apabila jiwa dan akal sudah tidak berfungsi.. roh menjadi hilang pedoman menyebabkan persepsi terhadap sapa2 idola mereka seperti maksum i.e. bersih dan suci walaupun hakikinya yg sebalik) astarfirullahhalazim.. sadaqallahhalazim.

    ReplyDelete
  3. razdan3/25/2011

    Memfitnah n Mengaibkan individu lain adalah kerja kegemaran DAJJAL dan Yahudi aka Zionis sb ia membawa Kerosakan n Bencana pd Islam n Ummah.

    ReplyDelete