Akhirnya Kini Telah Sempurna !

Setelah lama rakyat menanti dengan penuh kesabaran. Dari video pertama, kemudian muncul pula video ke dua. Ramai yang menyangkakan Video Seks Ketua Pembangkang akan muncul video keseluruhannya pada bila-bila masa sahaja. Ternyata apa yang disangkakan adalah benar. Hari ini, video keseluruhan tersebut telah tersebar secara meluas di Youtube.

Tiada lagi kesangsian, tiada lagi keraguan. Ternyata apa yang disaksikan oleh rakyat adalah yang benar. Ternyata Anwar Ibrahim merupakan pelakon utama video terbabit. Malah seperti yang dinyatakan oleh Yusry KRU, adalah mustahil untuk melakukan pengubahsuaian atau (Superimpose) kepada video yang hanya berdurasi selama 20 minit.

Video terbabit telahpun disahkan sebagai tulen oleh pakar daripada Korea. Pihak polis sendiri telah menyatakan kepada rakyat akan ketulenan video tersebut

Puteri amat bersimpati kepada keluarga Anwar Ibrahim. Wan Azizah pasti hancur hatinya melihat sendiri perlakuan sumbang suaminya. Nurul Izzah pasti amat malu dengan rakan-rakannya kerana mempunyai Papa yang ternyata rendah moralnya.

Para penyokong Anwar, sedarkah kamu semua bahawa Ketua kamu hanyalah seorang penipu yang besar. Terlalu banyak peluang yang diberikan kepada Anwar untuk membuktikan dirinya tidak bersalah, namun segala peluang tersebut tidak digunakan oleh Anwar malah ditolak bulat-bulat olehnya. Mungkin kerana tahu dirinya sememangnya bersalah.


No comments:

Post a Comment