Isu Jam Omega Tak Selesai lagi, Nak Pertikai Tali Pinggang Pula?


Memang dah dijangkakan, Makcik Wan dan Kak Izzah akan menafikan sekeras-kerasnya kesasihan video ke2 Anwar Ibrahim yang tersebar luas semalam. Malah para penyokong Anwar juga menyatakan bahawa mereka yakin 100% setelah melihat video ke2 terbabit bahawa Anwar bukanlah pelakon utama tersebut.

Apa alasannya?

Kini mereka mempersoalkan Di Mana Tali Pinggang Anwar Ibrahim ketika itu?

Puteri simpati dengan penyokong tegar Anwar ini. Seperti sudah hilang punca, hilang idea untuk mencari jalan untuk menafikan pembabitan Anwar di dalam video tersebut.

Kita imbas kembali, Mula-mula isu Perut Buncit, lepas itu isu Janggut, Lepas itu isu Jam Tangan Omega. Makcik Wan dah lupa? Jam tangan Omega masih belum lagi ditunjukkan kepada rakyat. Dikatakan Jam Tangan tersebut ada pada Makcik Wan? Jadi kenapa masih tidak ditunjukkan kepada kami semua?

Kini Tali Pinggang pula? Lepas ini apa agaknya? Saiz seluar? Saiz Baju? Bentuk Seluar Dalam?

Kenapa tali pinggang? kan lebih senang jika dipertikaikan Seluar Dalam? Mungkin Anwar gunakan Seluar Dalam CK? Polo? atau Paul Smith?

Penafian ini dilakukan dalam keadaan terdesak. Puteri tetap simpati dengan para penyokong yang masih membiarkan diri mereka dibohongi keluarga Anwar Ibrahim.

Mungkin akan datang ada video ke3 pula bakal menyusul?

1 comment:

  1. mULA JAM TANGAN INI TALI PINGGANG PULAK LEPAS NI APA LAGI YG TERTINGGAL ANWAR.... YG HALAL ADA NAK YG HARAM JUGA ...INI KAH PADAHNYA.

    ReplyDelete