Hanya Babee sahaja yang mengenal Namawee


PUTERI UMNO amat mengutuk Namawee di atas tindakan tidak bertanggung jawab tersebut. Malah ramai rakan-rakan Puteri UMNO dari golongan bangsa cina juga mengutuk Namawee!. Mereka tidak suka akan perlakuan ini yang jelas akan menjejaskan perpaduan rakyat berbilang
kaum.

Malah apa yang menyedihkan, tiada sebarang ulasan, teguran ataupun komen yang diberikan oleh Ulama No1 Malaysia, Tuan Guru Nik Aziz di dalam perkara ini. Sebagai seorang yang memperjuangkan ISLAM melalui parti PAS, seharusnya perkara ini menjadi keutamaan di dalam perjuangan mereka.

Lihat sahaja komen-komen daripada rakyat bangsa cina ini yang dipetik daripada laman web youtube.


Berikut adalah terjemahan video tersebut mengenai Azan.

"Laungan azan setiap subuh adalah seperti orang yang menjerit tak tentu fasal, macam orang hendak memesan mee wantan. Bila sudah diberi mee wantan dan memakannya, hendak kuih pau besar pula! "


Puteri UMNO amat berharap agar pihak berkuasa dapat menahan Namawee, malah seharusnya dia diletakkan di dalam tahanan ISA di atas tindakan provokasi yang boleh menggugat keselamatan negara. Tiada lagi tolak ansur harus diberikan kepada penyangak negara ini. HUKUM NAMAWEE !!!

No comments:

Post a Comment