Wajarkah Yusry KRU Dipanggil Untuk Membantu ?


Puteri bukan tak minat KRU. Siapa yang tak minat? Dalam Malaysia ni semua ahli puteri boleh dikatakan membesar dengan lagu-lagu KRU. Norman, Yusry dan Edry cukup sinonim dengan dunia hiburan tanah air kita.

Norman sendiri banyak membantu Puteri UMNO selama ini. Norman ada juga menghadiri memberikan sokongan kepada majlis-majlis, program-program Puteri UMNO walau di mana sahaja diadakan.

Yang paling membanggakan lagu rasmi Puteri UMNO juga adalah hasil ciptaan KRU sendiri. Terima Kasih kepada Norman, Yusry dan Edry.

Berbalik kepada isu Video Seks Anwar. Pihak polis mempertimbangkan untuk memanggil Yusry KRU untuk membantu siasatan dalam mengesahkan ketulenan video terbabit. Yusry sememangnya arif di dalam selok belok teknologi terbaru menghasilkan video. Filem terbaru KRU (MerongMahawangsa) kini sedang ditayangkan. Filem itu juga banyak menggunakan teknologi efek video yang terkini. Maka tidak hairanlah jika Yusry KRU dipanggil untuk mengesahkan jika Video Seks Anwar itu adalah palsu ataupun tulen.

Tetapi Puteri fikir adakah wajar Yusry KRU dipanggil pihak polis. Ini kerana Puteri memikirkan kemungkinan Yusry KRU adalah sumber berkepentingan bagi pihak Anwar Ibrahim. Hal ini kerana ketika Isu Krumania dahulu dimana KRU hampir diharamkan oleh Kerajaan, Anwar Ibrahim ketika masih di dalam jawatan, telah membantu KRU di dalam isu itu.

Puteri hanya sekadar menyatakan pendapat. Apa yang boleh puteri lakukan ialah menunggu jawapan daripada Yusry sendiri. Puteri rasa Norman sendiri yang akan membimbing Yusry dalam apa yang harus Yusry lakukan.

Semoga KRU sentiasa sihat, dan berjaya di dalam usaha mereka. Tahniah untuk MerongMahawangsa !

2 comments:

  1. Bangga dengan KRU !!

    ReplyDelete
  2. mawar merah3/27/2011

    Yusry...I like U eeeeeeee

    ReplyDelete