Aksi ANWAR dan Gadis Cina Dibongkar !


Pihak Media dikejutkan oleh satu rakaman media yang telah dipaparkan kepada mereka di Hotel Sri Carcosa, Ibu Negara pagi tadi. Rakaman itu yang jelas menunjukkan aksi perlakuan seks antara pemimpin tersebut dengan seorang gadis muda berbangsa Cina.

Pihak yang bertanggungjawab ke atas pendedahan video tersebut menyatakan mereka memberi tempoh seminggu untuk Pemimpin Pembangkang itu meletak jawatan jika tidak mahu video itu dipaparkan kepada umum.

Penulis juga bakal mendapat satu salinan video tersebut hasil ikhsan rakan yang terlibat di dalam pendedahan tersebut. Penulis akan paparkan video itu dengan secepat mungkin di blog ini setelah menerimanya nanti.

Ada desas desus yang terkeluar mengatakan ianya adalah Mr Y itu sendiri. Nampaknya kita akan ketahui perkara sebenarnya tidak lama lagi..

Tunggu !


13 comments:

  1. Anonymous3/21/2011

    MasyaAllahhhh... lepas satu, satu...x lama lg kebenaran akan terungkap la tu.. tu pon still xmau kasi sample DNA bile mahkamah mintak... udah² le tu DSAI...smpi bile nk kene HIDE dr kebenaran...

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/22/2011

    ....Semoga azab dari Allah akan diterima oleh anda sekelian sekiranya cerita ini fitnah ....begitu jugalah sebaliknya... Amin!

    ReplyDelete
  3. umnobatu43/25/2011

    memang dah terungkap pun. Pengikut gila dia je yg xnak terima. kesian,

    ReplyDelete
  4. hishamhadi3/25/2011

    salam...orang x normal aje yg akan caya...dh xde cra lain ke

    ReplyDelete
  5. pejuanglama3/25/2011

    Lagi kesian kat ko hisham, buta betul. kalau dah sampai keluar dalam video, tu bukan fitnah lagi tu. dah terang dah..

    ReplyDelete
  6. DVD chua soi lek dah dipasaran.... kite tggu plak anwar nye Blue ray akan kuar dipasaraya berdekatan anda... PASTIKAN ORI....

    ReplyDelete
  7. udanieda3/25/2011

    ah tkde keja lain ke diorg ni...ngaku je la yg dlm video tu datuk trio tu sendiri....taubatla wahai umat akhir zaman..jgn fitnah org hanya semata2 utk dpt nama,projek besar dn sbgainya atas dunia ni..ingatla ALLAH maha berkuasa..ingatla wahai umat yg bernama DATUK TRIO...hr ni hangpa semua boleh dabik dada,bangga,angkuh dgn buat fitnah yg tk de faedah langsung....untung yg buat paper,majalah..habis terjual...lps ni habis pilihanraya kt sarawak,,,buat fitnah lain pulak.....inilah umat melayu..cepat lupa diri dan melayu mudah lupa..betui kata D M

    ReplyDelete
  8. kamaltronic3/25/2011

    ade je umno buat kes baru nak sekat kemaraan dsai serta alih perhatian pengundi s'wak....kes sama ...tipah tdk akan tertipu.....he

    ReplyDelete
  9. undibn3/25/2011

    aku kesian betul dgn korang yg buta ni. Kalau dah video pun ramai dah tengok kata betul anwar apa lagi nak cerita. kita pegi mahkamah je, panggil pakar tengok video. ala dah mmg kaki korek jantan betina, biasa la tu untuk anwar..

    ReplyDelete
  10. cikonie3/25/2011

    fitnah ni berdosa besar..apalg melibatkan maruah orang..di mana lah ajaran rasullah..apa kita sudah lupa?

    ReplyDelete
  11. undibn3/25/2011

    cik onie, kalau bkn fitnah mcm mana. kita ni nak selamatkan rakyat dari dapat pemimpin gila mcm anwar. jadi sepatutnya rakyat tau siapa anwar yg sebenar.

    ReplyDelete
  12. rohayatie3/25/2011

    Pilihanraya bila2 masa je..ini la tanda2 besarnye..umno akan buat apa saja utk jatuhkan dsai..kes sepol mngkin xckp kuat,,kna la tmbh lg dgn cereka2 lain..apa sajapn xapa..wlupun sampai mengaibkan org lain dn jgk diri mereka sndiri..XSANGKA BEGITU TAKUTNYE PUAK2 NI PADA WIBAWA DSAI!

    ReplyDelete
  13. putrisalbi3/25/2011

    Sikap yg. ditunjuk beberapa orang pemimpin dan penyokong Pas ketika berhadapan dgn isu Video lucah seorang pemimpin mengambarkan ia bertopengkan Islam. Islam digune utk mengaburi mata umum bagi melindungi segala tindakan/kemungkaran mereka.

    ReplyDelete