Antara Video dan Dun Sarawak Bubar ?


Penulis banyak mendapat feedback daripada penyokong tegar Anwar yang mempertikaikan kenapa video tersebut dipaparkan pada hari yang sama Dun Sarawak dibubarkan.

Kenapa perlu kaitkan video dengan Dun Sarawak Bubar? mungkin kerana mereka ingin mencari alasan bagi mempersoalkan kesasihan video tersebut. Jadi pihak Kerajaan yang dipersalahkan.

Kenapa kaitkan dengan Dun Sarawak? nak dapat undi simpati ke daripada rakyat Sarawak? Kalaupun teori mereka ini diterima, persoalannya adakah video itu tidak benar? bukan Anwar ke dalam video tu? ianya tetap Anwar..

Alasan seterusnya, Superimpose...fuhh memang hebat kalau video tersebut dapat di superimpose dengan 100% sempurna tanpa kecacatan. Siapa yang buat video itu sepatutnya menggunakan bakatnya untuk buat filem. Pasti berjaya!

Apa ingat senang ke nak buat superimpose yang perfect? malah bagi superimpose video yang terhebat pun tetap ada kecacatan, dan ianya boleh dipastikan oleh pakar dalam bidang itu. Malah kita sendiri sebagai penonton juga pasti dapat melihat sedikit kelainan atau ketidaksempurnaan di dalam sesuatu video yang di superimpose.

Diharap penyokong Anwar, berhentilah daripada memperbodohkan diri sendiri. Kita tunggu sahaja lagi beberapa hari. Mungkin kes ini akan ke mahkamah, dan biar pakar yang menentukan kesasihan video tersebut. Penulis yakin 110% Anwar lah yang merupakan lelaki itu !

5 comments:

  1. taktertipu3/25/2011

    ini semua fitnah umno. mana boleh percaya. anwar bukanlah yang seperti direncanakan oleh umno. anwar adalah manusia anugerah tuhan kepada kita.

    ReplyDelete
  2. technician3/25/2011

    saya juga orang it. saya sendiri tau memang mustahil nak reka video superimpose yang sempurna. Kalau sempurna tu maknanya video betul la tu..

    ReplyDelete
  3. saudariwarisan3/25/2011

    fitnah apanya? nama taktertipu tapi nampaknya kena tukar nama, dahtertipu. Video tu asli la. kau ingat kita ni ada teknologi macam kat hollywood ke? hollywood pun tak boleh buat perfect inikan kita? memang anwar yang buat..terima je lah

    ReplyDelete
  4. ustazpower3/25/2011

    umno dan bn dajjal di dunia! fitnah anwar tak bersalah. Takbir 3x !!!

    ReplyDelete
  5. pejuanglama3/25/2011

    Anwar adalah putar belit alam yang lebih dashat. Dialah Dajjal sebenar di Dunia. Malah keadilan juga menggunakan salah satu lambang yang melambangkan Dajjal. Renungkanlah..

    ReplyDelete