Hadi Awang tahu Anwar Bersalah !!


Hari ini, Kenyataan Presiden Pas, Hadi Awang jelas menunjukkan betapa beliau sedar dan tahu akan pembabitan Anwar Ibrahim di dalam skandal Video Seks baru-baru ini adalah benar!

Katanya "Itu semua (cadangan penubuhan suruhanjaya diraja) ialah kenyataan yang mengarut selagi tak ada ketelusan dan tak ada keadilan. Tak betul tu. Bawa kes ini ke Mahkamah Syariah ikut perundangan Islam," katanya


Puteri UMNO hairan kenapa Hadi Awang tidak mahu suruhanjaya ditubuhkan. Puteri juga pasti bahawa Hadi Awang sendiri mengakui kebolehan suruhanjaya ini untuk menyiasat kesasihan video seks terbabit.

Puteri masih ingat ketika kes kematian Teoh Beng Hock, PAS menyalahkan kerajaan dan SPRM. Mereka mendakwa kematian Teoh adalah suatu pembunuhan kejam. Maka Dewan Pemuda Pas, Pemuda PR dan Hadi Awang sendiri telah menyuarakan agar Suruhanjaya siasatan ditubuhkan bagi mendapatkan keadilan.

Bagi Puteri, jelas ini menunjukkan dengan penubuhan Suruhanjaya Siasatan bukanlah sesuatu yang mengarut.

Puteri rasa, Hadi Awang ni yang mengarut...dapat Puteri rasakan, seperti ada sesuatu yang cuba disembunyikan Hadi Awang ini.

Kita tunggu apa pula komen daripada Pakatan Rakyat dan Anwar Ibrahim sendiri mengenai hal ini...

6 comments:

  1. kesatuan alam3/25/2011

    apa punya tuan guru la dia ni. cakap tak serupa bikin. nampak sangat takut hilang pengaruh.

    undilah barisan nasional..

    ReplyDelete
  2. putrisalbi3/25/2011

    ini bukan buyers lagi dah ni. ini dah bersubahat namanya. Kata ulama, tapi boleh bersubahat dengan peliwat. Ini ke presiden PAS? kalau presiden dah macam ni, inikan pula para pengikutnya !!

    ReplyDelete
  3. razdan3/25/2011

    Tuan guru hadi nak kes ini ke mahkamah syariah! mengikut landasan islam! kalau guna suruhanjaya apa dapat? itu semua nanti talibarut kerajaan je..

    Hidup PAS !!

    Takbir 3x!!!

    ReplyDelete
  4. undibn3/25/2011

    eh bukan PAS kata kerajaan tak guna undang2 islam ke? tak tau pulak kau sedar adanya mahkamah syariah kat Malaysia ni.

    Jadi kerajaan kita ada menggunakan undang2 islam kan? apa punya perjuangan la PAS ni. Tau nak bagi fakta belit je. Macam anwar gak..

    ReplyDelete
  5. putrisalbi3/25/2011

    jawab la razdan..takkan lari lagi kot..

    perjuangan apa ni? tak boleh jawab soalan orang..

    ReplyDelete
  6. Puteri UMNO3/25/2011

    Dah tahu pun nak bersubahat juga tu... Pas oh pas

    ReplyDelete