Harapan Ke Putrajaya ? Tinggal Harapan...


Pasti kini penyokong-penyokong Anwar malah Anwar sendiri berperasaan menyesal tak sudah setelah mendengar keputusan Mahkamah hari ini. Setelah mendengar keterangan Pegawai Penyiasat, Supritendan Judy Blacious Pereira yang membuktikan penahanan Anwar Ibrahim pada 17 Julai 2008 lalu adalah sah di sisi undang-undang, maka Mahkamah Tinggi telah memutuskan bahan bukti DNA yang diperolehi (Berus gigi, Tuala Good Morning dan Botol Air Mineral) adalah sah di sisi undang-undang. Pakar Kimia Nor Aidora dan Pakar Forensik Amidon Anan akan dipanggil semula untuk memberi keterangan kepada mahkamah.

Kini peluang untuk Anwar membuktikan dirinya tidak bersalah telah hancur luluh. Jika Anwar bertindak berani terlebih dahulu, dengan memberi DNA beliau kepada Mahkamah, mungkin kini Anwar dan pengikutnya boleh terus berarak menuju ke Putrajaya. Tetapi kerana kebacolan beliau, kini Anwar tidak dapat lari lagi daripada DNA nya dibandingkan semula.

Tidak perlu lagi Isu Video Seks, itu tidak penting...

Berita terbaru, Anwar Ibrahim sedang sibuk mengadakan demonstrasi bersama pengikutnya di Seberang Jaya, Pulau Pinang malam ini. Mari kita lihat apa lagi helahnya kali ini?

13 comments:

  1. pasutama3/25/2011

    Pakatan Rakyat pasti menguasai Putrajaya akan datang. Tunggu dan lihat !

    ReplyDelete
  2. undibn3/25/2011

    jangan nak buat lawak la wei..takde maknenye korang nak tawan putrajaya. Rakyat tidak sebodoh itu utk membiarkan putrajaya ke tangan PR.

    ReplyDelete
  3. razdan3/25/2011

    Allah akan sentiasa membantu mereka yang benar. Mari bersama PAS. Melayu UMNO syirik! Melayu umno kafir laknattullah !

    Takbir 3x !!!

    ReplyDelete
  4. putrisalbi3/25/2011

    Subahanallah..inilah pengaruh PAS kepada pengikutnya yang taksub. Senang nak mengkafirkan umat islam. Inikah ajaran PAS? Inikah ajaran Nik Aziz?

    Semoga Allah melindungi kami daripada mereka yang sesat...

    ReplyDelete
  5. razdan3/25/2011

    woi putri..jangan ko lak nak hina tuan guru. Kau tu siapa? putri umno tak tutup aurat! nak ceramah konon. tuan guru lebih mulia, dia adalah ulama dunia! apa yang dikatanya adalah satu fakta, umat islam harus mengikut ajaran islam, tuan guru adalah penyelamat dunia.

    ReplyDelete
  6. undibn3/25/2011

    Nik aziz ulama dunia? kelakar la kau ni razdan..tolong la sikit, baru bagi fatwa sikit, baru bagi hadis sikit ko dah sanjung dia macam nabi. Siapa yang jumud ni? agaknya kau ni pengikut ayah pin kot dulu..

    macam mana kerajaan langit ko?

    ReplyDelete
  7. razdan3/25/2011

    Takbir 3x !!!

    Semoga Allah sentiasa bersama kami dan tuan guru. Demi ganjaran di syurga, PAS adalah utama! Melayu Umno tetap kafir laknatullah!

    Undibn pasti ke neraka jahannam !!

    ReplyDelete
  8. undibn3/25/2011

    Kau ingat bila kau laungkan takbir, kau dah dikira islam? jangan menunjuk la wei..ramai lagi ahli warak, beriman daripada kau dalam Umno. Konon nak ke syurga tapi dok la ngutuk, caci orang. Syurga mana yang nik aziz janji untuk kau ha? ke ko dapat ringgitkasyorga...hahaha

    ReplyDelete
  9. pejuanglama3/25/2011

    dah sakit rasanya si razdan ni. susah kalau semua pengikut pas taksub mcm ni. patutlah orang cina takut dengan perjuangan pas.

    Radikal yang jenis ni lah yang boleh membuatkan negara islam kita musnah. dan negara luar yang akan ambil kesempatan ketika kita gaduh sesama sendiri.

    ReplyDelete
  10. hatikristal3/25/2011

    jangan dirisaukan. PAS ke, DAP ke, Keadilan ke tak layak nak tawan putrajaya. Diorang hanya tahu menyalak kuat je. Isi dalam apa pun tak tau. Jadi ketua ajk surau boleh la..jadi ketua negara? lingkup la Malaysia..

    ReplyDelete
  11. jihaddunia3/25/2011

    menghina pas dan tuan guru adalah seperti menghina para nabi. Tuan guru telah menyediakan Kelantan juga dikenali sebagai serambi mekah bagi penyokong pas. BN apa ada? genting highland tempat judi adalah..

    ReplyDelete
  12. pejuanglama3/25/2011

    alamak..tak dengar ke? serambi mekah sekarang dah boleh ada kedai jual nombor ekor. Kalau tak sheikh karpal singh akan pastikan tuan guru korang masuk penjara. Hadi awang pun takut, terus ikut je kata sheikh karpal..

    ReplyDelete
  13. undibn3/25/2011

    aik senyap je razdan, dah terkedu ke? ke dah takde modal nak lawan. takpe, gi cari hadis ngan fatwa dulu. kalau tak dapat, mintak nik aziz create satu..

    ReplyDelete